lørdag den 29. oktober 2011

Tilfældig Fantasi

Nu fik jeg endelig taget mig sammen. Jeg fik tændt for min hjerne og for mit kamera. Jeg tog chancen. Tog billederne. Gemte mine minder, som lysrefleksioner i en kasse af plastik. Tog dem med hjem og sad og studsede lidt over dem. De talte til mig. Det gør de altid. Selv dem der alligevel bare ryger i papirkurven, har en helt unik historie. Jeg sad længe og lyttede bare til historierne. Jeg valgte de slørede og de underlige historier fra. Snoede de gode og interessante ind i nye farver og stemninger. Skrev nye ord i deres fortællinger. Gav dem små enestående opgaver, som de løste. Opgaver om at viderefortælle deres krønike. Deres minder. Nu er de her. Nu vil de prøve at fortælle historier. 



















9 kommentarer:

  1. Jeg er forelsket i den her blog og alle de utroligt smukke og originale billeder der følger med!

    SvarSlet
  2. Sikke dog. Elsker stemningen i alle billeder!

    SvarSlet
  3. ååhhgg.. hvor er i søde :D Tusind tak.. (i må meget gerne skrive jeres blogs her så jeg kan tjekke dem ud) <3

    SvarSlet
  4. ORG! Gode billeder! Du er en fandens god fotograf! Kan også meget godt lide billede nr. 2, som er af dig. Hæhæææ, du er nu ret sød at se på!

    http://mathildes-billedbog.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Absolut FANTASTISKE billeder! Jeg er helt vild med din blog, det her er utrolig godt!
    Kram
    Nyevinkler.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hold kæft nogle fede billeder! Virkeligt originalt og smukt :D Keep 'em comin'

    SvarSlet